top of page

ולראיה באו הצדדים על החתום,

white.jpg

שם מלא 

רייטי העצמת זכויות צרכנים בע"מ

Righty Sig_edited.png

תאריך

25.4.25

Case ID

DF10508

תאריך

25.4.25

הסכם המחאת זכות

{שמות הנוסעים}

בין:

(להלן: "הנוסעים")

מצד אחד;

לבין:

רייטי העצמת זכויות צרכנים בע"מ, ח.פ 517108387

אצל עו"ד גל קורוליק, רח' יגאל אלון 155, תל אביב-יפו 6744363

(להלן: "החברה")

מצד שני;

הואיל וחברת התעופה הנפיקה לנוסעים כרטיס טיסה עבור הטיסה;

והואיל ובגין הטיסה עשויה להתקיים עילה מזכה;

והואיל ולנוסעים עשויות לעמוד זכויות;

והואיל והנוסעים מעוניינים להמחות לחברה את הזכויות;

והואיל והנוסעים והחברה מעוניינים להסדיר את המחאת הזכויות, והכל כמפורט להלן;

("חברת התעופה", "כרטיס טיסה", "הטיסה", "עילה מזכה", ו"זכויות" כהגדרתם להלן); 

 

לפיכך הוסכם, הותנה והוצהר בין הצדדים כדלקמן:

 

1. מבוא, כותרות והגדרות

1.1   המבוא להסכם זה הוא חלק בלתי נפרד ממנו.

1.2  כותרות הסעיפים הן לשם נוחות בלבד, והן לא תשמשנה לפרשנותו של הסכם זה.

1.3  למונחים שלהלן תהא המשמעות שלצידם אלא אם כן יתחייב אחרת מהקשר הדברים: 

א. "הטיסה" - 

טיסה מספר W42811, שנועדה להמריא ביום 28.9.2024
מנמל התעופה VIE , לנמל התעופה TLV

ב. "החוק" - חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב-2012.

ג. "חברת תעופה" - מפעיל טיסה או מארגן כמשמעותם בחוק.

ד. "כרטיס טיסה" - אישור בדבר התחייבות להטיס את הנוסעים בטיסה, שהנפיקה חברת תעופה או מי שהסמיכה לכך, אף אם האישור הונפק כחלק מחבילת תיור.

ה. "עילה מזכה" - עילה שנוצרה בעקבות הטיסה ועשויה לזכות את הנוסעים בהטבות על פי החוק, ובין השאר סירוב להטיסם בטיסה, ביטול הטיסה או המראת הטיסה שלא במועד.

 

ו. "זכויות" -

(1) שירותי סיוע ופיצוי כספי כהגדרתם בחוק בגין העילה המזכה, ואשר טרם נתקבלו בידי הנוסעים.

(2) פיצויים לדוגמה כהגדרתם בחוק אשר פסק בית המשפט בגין תביעה.

ז. "תביעה" – מיצוי הזכויות בגין העילה המזכה מול חברת התעופה לרבות תביעה משפטית.

ח. "אתר האינטרנט" – www.righty.co.il

ט. "תנאי השימוש" – תנאי השימוש כמפורט באתר האינטרנט.

י. "תעריפון דמי השירות" – תעריפון דמי השירות כמפורט באתר האינטרנט.

יא. "מדיניות הפרטיות" – מדיניות הפרטיות כמפורט באתר האינטרנט.

 

2.  המחאת הזכות

2.1  הנוסעים ממחים בזאת לחברה את הזכויות (להלן: "המחאת הזכות"). מובהר, שהנוסעים אינם ממחים לחברה את זכויותיהם לכרטיס טיסה חלופי או השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה.

2.2  המחאת הזכות מקנה לחברה את מלוא הזכויות, ובין השאר:

א. הזכות להגיש תביעה, בין באופן עצמאי ובין בשיתוף עם צדדים שלישיים.

ב. הזכות לנהל את התביעה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה, לרבות קבלת החלטות בנוגע לפשרה ומשיכת התביעה טרם הכרעה בה.

ג. הזכות לקבלת מידע מצדדים שלישיים, ובכלל זה רשויות וגופים האמונים על זכויות נוסעים, בכפוף להוראות הדין.

ד. הזכות לגבות ולקבל כל תשלום הנובע מהתביעה, לרבות פיצוי כספי, פיצויים לדוגמה, הוצאות משפט, שכר טרחת עו"ד, החזר אגרת משפט והוצאות גבייה.

ה. הזכות ליתן ייפוי כוח לכל גורם משפטי לצורך הטיפול בתביעה, כולה או חלקה.

2.3  הנוסעים מצהירים כי:

א. לא הגישו תביעה באופן עצמאי ו/או באמצעות צד שלישי.

ב. לא המחו את הזכויות לצד שלישי.

ג. לא יגישו תביעה באופן עצמאי ו/או באמצעות צד שלישי מבלי שראשית יביאו לביטולה של המחאת הזכות בהתאם לתנאי השימוש.

 

3.  כללי

3.1  המחאה הזכות היא בהתאם חוק המחאת חיובים, תשכ"ט-1969.

3.2  המחאת הזכות כפופה לתנאי השימוש, לתעריפון דמי השירות ומדיניות הפרטיות אשר נקראו ואושרו על ידי הנוסעים.

3.3  האמור בלשון זכר -  אף לשון יחיד במשמע.

3.4  האמור בלשון רבים – אף לשון יחיד במשמע.

3.5 על הסכם זה וכל הנובע ממנו יחולו דיני מדינת ישראל בלבד, וסמכות השיפוט הבלעדית בכל סכסוך הנובע או הקשור להסכם זה תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים בעיר תל אביב-יפו.

bottom of page