top of page
זכויותיך על פי החוק הישראלי
נוסעת מול לוח טיסות

מועד טיסתך הוקדם

טיסות לא רק ממריאות באיחור,  ולעיתים חברות התעופה מחליטות להקדים את מועד הטיסה.

חוק שירותי תעופה מעניק זכויות לנוסעים אשר מועד טיסתם הוקדם, ולכן קיימת חשיבות רבה להכיר את הזכויות ולהבין את התנאים המלאים למימושן. 

זכויותיך על פי החוק הישראלי כאשר מועד טיסתך הוקדם

על פי חוק שירותי תעופה, אתה עשוי להיות זכאי להטבות ופיצוי כספי עד לסך מרבי של 3,580 ש"ח, במידה ומועד טיסתך הוקדם. 

זכאותך לפיצוי כספי כפופה לתנאים הבאים:

  • הטיסה המריאה או נחתה בתחומי מדינת ישראל

  • קיבלת הודעה על הקדמת הטיסה פחות מ 14 ימים לפני מועדה

  • מועד הטיסה הוקדם ביותר מ 8 שעות 

  • לא התקיימו נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה, וגם אם הייתה עושה כל אשר ביכולתה - לא הייתה יכולה למנוע את ביטולה בשל אותן נסיבות

  • הטיסה לא הוקדמה כדי להימנע מחילול שבת או חג

הטבות נוספות על פי החוק הישראלי כאשר מועד טיסתך הוקדם *

  • מועד טיסתך הוקדם ביותר מ 5 שעות וקיבלת על כך הודעה פחות מ 14 ימים לפני מועד הטיסה - לפי בחירתך, השבת התמורה בגין כרטיס הטיסה או כרטיס טיסה חלופי  

 

*זכאותך להטבות כולן או חלקן, אינה מוחלטת ומשתנה בהתאם לנסיבות המקרה והתנאים המפורטים בחוק. 

*זכאותך לפיצוי אינה מוחלטת, וכפופה לנסיבות המקרה, התנאים המפורטים בחוק, ושיקול דעת בית המשפט. 

טיסה שהמריאה באיחור של 8 שעות לפחות מהמועד המקורי

מרחק הטיסה עד 2,000 ק"מ - 1,490 ₪
מרחק הטיסה בין 2,000 ק"מ ל 4,500 ק"מ - 2,390 ₪
מרחק הטיסה מעל 4,500 ק"מ - 3,580 ₪

פיצוי כספי

חברת התעופה הפרה את החוק ביודעין

עד 11,940 ₪ בכפוף לשיקול דעת בית משפט

פיצויים לדוגמה

תנאי מצטבר

גובה הפיצוי הכספי

סוג הפיצוי

מה עליך לעשות?
הפיצוי הכספי

הפיצוי הכספי כאשר מועד טיסתך הוקדם

מה עליך לעשות כאשר מועד טיסתך הוקדם?

הקדמת מועד טיסתך, עשוי להיות חוויה מאוד מתסכלת עבורך.

באמצעות סדרת פעולות פשוטות תוכל להגדיל את סיכוייך לזכות בהטבות העשויות לעמוד לזכותך:

  • שמור את כל המסמכים המקוריים הקשורים לטיסה הכוללים את מספר ההזמנה שלך, וכן מסמכים חדשים שהונפקו לך עבור טיסות חלופיות, כמו כרטיסים אלקטרוניים וכרטיסי עלייה למטוס.
    מספר ההזמנה יהיה לרוב בן 6 תווים, ויכלול גם אותיות וגם מספרים (לדוגמה,DF87G5, REDYYD  או L5W4NW).  

  • דרוש טיסה חלופית ליעד הסופי שלך או השבת התמורה בגין כרטיס הטיסה, במידה והקדמת מועד הטיסה עולה על 5 שעות, ולא קיבלת על כך הודע לפחות 14 ימים לפני מועד הטיסה

  • דרוש פיצוי כספי בהתאם לחוק הישראלי, במידה ומועד הטיסה הוקדם ביותר מ 8 שעות ולא קיבלת על כך הודעה לפחות 14 ימים לפני מועד הטיסה 

  • אסוף כל מידע נוסף -כל הודעה מחברת התעופה המאשרת את ההקדמה

מועד טיסתך הוקדם?
righty תפעל עבורך לצורך קבלת פיצוי כספי!

מועד טיסתך טיסתך הוקדם, אבל בין העבודה, המשפחה ושפע המטלות היומיומיות, מי בכלל מספיק להתעסק עם תביעות נגד חברות תעופה? 

לכן righty כאן!

באמצעות תהליך פשוט וקל righty תפעל עבורך לצורך קבלת פיצוי כספי מחברת התעופה. 

עם righty זכויותיך תמיד במקום הראשון.

בוא נתחיל את התהליך עם מספר פרטים על הטיסה שלך, 3 דקות וסיימנו...

  • האם מותר לחברת תעופה לבצע אוברקינג?
    כן, לחברת התעופה מותר לבצע אוברבוקינג, בעיקר על מנת למנוע מצב בו חברת התעופה תאלץ להוציא טיסה לא מלאה באופן שיסב לה הפסד כספי.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    על פי החוק הישראלי, בנסיבות מתאימות, ניתן לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותך בשל אוברבוקינג.
  • האם זה משתלם לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    כמובן! על פי החוק הישראלי אתה עשוי להיות זכאי לפיצוי בגובה של עד 3,580 ש"ח לכל נוסע.
  • כיצד ניתן לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    אתה יכול לפנות ישירות או באמצעות נציג מטעמך לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שאתה יכול להשתמש בשירותים של righty אשר תטפל לך בהכל מא' ועד ת'. לבדיקת זכאות ראשונית השתמש בכלי הדיגיטלי שלנו.
  • כמה זמן לוקח לקבל פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    על פי החוק הישראלי, חברת התעופה נדרשת להשיב לדרישת פיצוי בתוך 45 ימים. במידה וחברת התעופה דוחה את הדרישה, הליך משפטי מולה עשוי לארוך למעלה משנה. לכן, בחר ב righty! אנו נטפל בכל תהליך מימוש הזכויות שלך, גם אם תידרש לכך תקופה ארוכה.
  • כמה זמן יש לי על מנת לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    על פי החוק הישראלי תקופת ההתיישנות להגשת תביעת פיצוי לבית המשפט עומדת על 4 שנים מיום קרות האירוע.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג, גם במדינות נוספות ולא רק בישראל?
    בהחלט, התקנות האירופיות מאפשרות לדרוש פיצוי במדינות האיחוד, וגם בבריטניה ומספר מדינות נוספות קיימת רגולציה המאפשרת לעשות זאת.
  • האם יש מקרים בהם גם כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג, לא אוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה?
    כן, על פי החוק הישראלי במידה והסכמת לוותר על מקומך בטיסה כנגד תמורה מוסכמת עם חברת התעופה, או שלא היית כשיר לטיסה (בשל בריאות, בטיחות או בטחון), או שאיחרת לשער העלייה המטוס, או שלא היו בידיך מסמכי נסיעה נאותים, לא תוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה.
  • האם אני יכול לדרוש הטבות נוספות כאשר חברת התעופה סירבה להטיס אותי בשל אוברבוקינג?
    בנסיבות מתאימות, החוק הישראלי מאפשר לדרוש מחברת התעופה מזון ומשקאות, שירותי לינה, שירותי הסעה, שירותי תקשורת, וכרטיס חלופי או השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה. היקף ההטבות משתנה בהתאם לנסיבות המקרה.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    כן! על פי החוק הישראלי ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלך בוטלה.
  • מי רשאי לדרוש פיצוי על טיסה שבוטלה?
    כל נוסע בטיסה הממריאה מתחומי מדינת ישראל או אליה, לרבות טיסה הכוללת חניית ביניים. אין הגבלת גיל (גם תינוק זכאי לפיצוי), ואין כל חובה להיות אזרח ישראלי.
  • האם זה משתלם לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    כמובן! על פי החוק הישראלי אתה עשוי להיות זכאי לפיצוי בגובה של עד 3,580 ש"ח לכל נוסע.
  • כיצד ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    אתה יכול לפנות ישירות או באמצעות נציג מטעמך לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שאתה יכול להשתמש בשירותים של righty אשר תטפל לך בהכל מא' ועד ת'. לבדיקת זכאות ראשונית השתמש בכלי הדיגיטלי שלנו.
  • כמה זמן לוקח לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    על פי החוק הישראלי, חברת התעופה נדרשת להשיב לדרישת פיצוי בתוך 45 ימים. במידה וחברת התעופה דוחה את הדרישה, הליך משפטי מולה עשוי לארוך למעלה משנה. לכן, בחר ב righty! אנו נטפל בכל תהליך מימוש הזכויות שלך, גם אם תידרש לכך תקופה ארוכה.
  • כמה זמן יש לי על מנת לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    על פי החוק הישראלי תקופת ההתיישנות להגשת תביעת פיצוי לבית המשפט עומדת על 4 שנים מיום קרות האירוע.
  • האם ניתן לקבל פיצוי מחברת תעופה על ביטול טיסה גם מחוץ לישראל?
    בהחלט, התקנות האירופיות מאפשרות לדרוש פיצוי במדינות האיחוד, וגם בבריטניה ומספר מדינות נוספות קיימת רגולציה המאפשרת לעשות זאת.
  • האם יש מקרים בהם גם אם הטיסה שלי בוטלה, לא אוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה?
    כן, על פי החוק הישראלי, לא תהיה זכאי לפיצוי בגין ביטול הטיסה, במידה והביטול נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה, או בשל שביתה, או כדי להימנע מחילול שבת או חג.
  • האם אני יכול לדרוש הטבות נוספות מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי בוטלה?
    בנסיבות מתאימות, החוק הישראלי מאפשר לדרוש מחברת התעופה מזון ומשקאות, שירותי לינה, שירותי הסעה, שירותי תקשורת, וכרטיס חלופי או השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה. היקף ההטבות משתנה בהתאם לנסיבות המקרה.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    כן! על פי החוק הישראלי ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלך הוקדם.
  • מי רשאי לדרוש פיצוי על טיסה כאשר מועד הטיסה הוקדם?
    כל נוסע בטיסה הממריאה מתחומי מדינת ישראל או אליה, לרבות טיסה הכוללת חניית ביניים. אין הגבלת גיל (גם תינוק זכאי לפיצוי), ואין כל חובה להיות אזרח ישראלי.
  • האם זה משתלם לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    כמובן! על פי החוק הישראלי אתה עשוי להיות זכאי לפיצוי בגובה של עד 3,580 ש"ח לכל נוסע.
  • כיצד ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    אתה יכול לפנות ישירות או באמצעות נציג מטעמך לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שאתה יכול להשתמש בשירותים של righty אשר תטפל לך בהכל מא' ועד ת'. לבדיקת זכאות ראשונית השתמש בכלי הדיגיטלי שלנו.
  • כמה זמן לוקח לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    על פי החוק הישראלי, חברת התעופה נדרשת להשיב לדרישת פיצוי בתוך 45 ימים. במידה וחברת התעופה דוחה את הדרישה, הליך משפטי מולה עשוי לארוך למעלה משנה. לכן, בחר ב righty! אנו נטפל בכל תהליך מימוש הזכויות שלך, גם אם תידרש לכך תקופה ארוכה.
  • כמה זמן יש לי על מנת לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    על פי החוק הישראלי תקופת ההתיישנות להגשת תביעת פיצוי לבית המשפט עומדת על 4 שנים מיום קרות האירוע.
  • האם יש מקרים בהם גם אם מועד הטיסה שלי הוקדם, לא אוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה?
    כן, על פי החוק הישראלי במידה וקיבלת הודעה לפחות 14 ימים מראש והמועד הוקדם בפחות משמונה שעות, לא תוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה.
  • האם אני יכול לדרוש הטבות נוספות מחברת התעופה כאשר מועד הטיסה שלי הוקדם?
    בנסיבות מתאימות, החוק הישראלי מאפשר לדרוש מחברת התעופה השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה או כרטיס טיסה חלופי.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    כן! על פי החוק הישראלי ניתן לדרוש פיצוי כאשר הטיסה שלך המריאה באיחור של 8 שעות לפחות.
  • מי רשאי לדרוש פיצוי על טיסה שהמריאה באיחור?
    כל נוסע בטיסה הממריאה מתחומי מדינת ישראל או אליה, לרבות טיסה הכוללת חניית ביניים. אין הגבלת גיל (גם תינוק זכאי לפיצוי), ואין כל חובה להיות אזרח ישראלי.
  • האם זה משתלם לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    כמובן! על פי החוק הישראלי אתה עשוי להיות זכאי לפיצוי בגובה של עד 3,580 ש"ח לכל נוסע.
  • כיצד ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    אתה יכול לפנות ישירות או באמצעות נציג מטעמך לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שאתה יכול להשתמש בשירותים righty אשר תטפל לך בהכל מא' ועד ת'. לבדיקת זכאות ראשונית השתמש בכלי הדיגיטלי שלנו.
  • כמה זמן לוקח לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    על פי החוק הישראלי, חברת התעופה נדרשת להשיב לדרישת פיצוי בתוך 45 ימים. במידה וחברת התעופה דוחה את הדרישה, הליך משפטי מולה עשוי לארוך למעלה משנה. לכן, בחר ב righty! אנו נטפל בכל תהליך מימוש הזכויות שלך, גם אם תידרש לכך תקופה ארוכה.
  • כמה זמן יש לי על מנת לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    על פי החוק הישראלי תקופת ההתיישנות להגשת תביעת פיצוי לבית המשפט עומדת על 4 שנים מיום קרות האירוע
  • האם ניתן לקבל פיצוי מחברת תעופה על ביטול טיסה גם מחוץ לישראל?
    בהחלט, התקנות האירופיות מאפשרות לדרוש פיצוי במדינות האיחוד האירופי, וגם בבריטניה ומספר מדינות נוספות קיימת רגולציה המאפשרת לעשות זאת.
  • האם יש מקרים בהם גם אם הטיסה שלי המריאה באיחור של 8 שעות לפחות, לא אוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה?
    כן, על פי החוק הישראלי, לא תהיה זכאי לפיצוי בגין איחור בהמראת הטיסה, במידה והאיחור נגרם בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה, או בשל שביתה, או כדי להימנע מחילול שבת או חג.
  • האם אני יכול לדרוש הטבות נוספות מחברת התעופה כאשר הטיסה שלי המריאה באיחור?
    בנסיבות מתאימות, החוק הישראלי מאפשר לדרוש מחברת התעופה מזון ומשקאות, שירותי לינה, שירותי הסעה, שירותי תקשורת, וכרטיס טיסה חלופי או השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה. היקף ההטבות משתנה בהתאם למשך האיחור בהמראת הטיסה.
  • האם ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    כן! על פי החוק הישראלי ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצת טיסת המשך כתוצאה מעיכוב בטיסה הראשונה ובלבד ששתי הטיסות הן חלק חלק מאותו כרטיס הטיסה .
  • מי רשאי לדרוש פיצוי על החמצת טיסת המשך?
    כל נוסע בטיסה הממריאה מתחומי מדינת ישראל או אליה, לרבות טיסה הכוללת חניית ביניים. אין הגבלת גיל (גם תינוק זכאי לפיצוי), ואין כל חובה להיות אזרח ישראלי.
  • האם זה משתלם לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    כמובן! על פי החוק הישראלי אתה עשוי להיות זכאי לפיצוי בגובה של עד 3,580 ש"ח לכל נוסע.
  • כיצד ניתן לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    אתה יכול לפנות ישירות או באמצעות נציג מטעמך לחברת התעופה ולדרוש פיצוי או שאתה יכול להשתמש בשירותים של righty אשר תטפל לך בהכל מא' ועד ת'. לבדיקת זכאות ראשונית השתמש בכלי הדיגיטלי שלנו.
  • כמה זמן לוקח לקבל פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    על פי החוק הישראלי, חברת התעופה נדרשת להשיב לדרישת פיצוי בתוך 45 ימים. במידה וחברת התעופה דוחה את הדרישה, הליך משפטי מולה עשוי לארוך למעלה משנה. לכן, בחר ב righty! אנו נטפל בכל תהליך מימוש הזכויות שלך, גם אם תידרש לכך תקופה ארוכה.
  • כמה זמן יש לי על מנת לדרוש פיצוי מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    על פי החוק הישראלי תקופת ההתיישנות להגשת תביעת פיצוי לבית המשפט עומדת על 4 שנים מיום קרות האירוע.
  • האם ניתן לקבל פיצוי מחברת תעופה על החמצת טיסת המשך גם מחוץ לישראל?
    בהחלט, התקנות האירופיות מאפשרות לדרוש פיצוי במדינות האיחוד, וגם בבריטניה ומספר מדינות נוספות קיימת רגולציה המאפשרת לעשות זאת.
  • האם יש מקרים בהם לא אוכל לדרוש פיצוי מחברת התעופה בגין החמצת טיסת המשך?
    כן, על פי החוק הישראלי, לא תהיה זכאי לפיצוי בגין החמצת טיסת המשך, במידה והטיסה הראשונה המריאה באיחור בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטתה של חברת התעופה, או בשל שביתה, או כדי להימנע מחילול שבת או חג.
  • האם אני יכול לדרוש הטבות נוספות מחברת התעופה כאשר החמצתי טיסת המשך?
    בנסיבות מתאימות, החוק הישראלי מאפשר לדרוש מחברת התעופה מזון ומשקאות, שירותי לינה, שירותי הסעה, שירותי תקשורת, וכרטיס חלופי או השבת תמורה בסכום ששולם בעד כרטיס הטיסה. היקף ההטבות משתנה בהתאם לנסיבות המקרה.
bottom of page