
תנאי השימוש
תנאי שימוש אלה ("התנאים") מהווים את הסכם ההתקשרות המחייב בין הצדדים. בנוסף לתנאים, על ההתקשרות חלים גם מדיניות הפרטיות והסכם ההמחאה. במידה ויש לך שאלות, ספקות או חששות, נא צור קשר בכתובת info@righty.co.il או עיין בשאלות הנפוצות.
- 
מבוא 
 1.1. הנוסעים מצהירים כי הם מקבלים את התנאים וכל תנאי נוסף הקשור בהם לרבות הסכם ההמחאה, ומדיניות הפרטיות.
 1.2. בעת קבלת התנאים ושימוש באתר, הנוסעים מצהירים ומתחייבים, כי הנם בגירים וכשירים משפטית להתקשר בהסכמים מחייבים לפי חוקי מדינת ישראל, וככל שיש בין הנוסעים קטין, הרי שהתקבלה הסכמתו של האופוטרופוס החוקי של הקטין לפעול בשמו.
 1.3. righty איננה משרד עורכי דין, ואינה פועלת כעורך דין בשמם של הנוסעים או מספקת להם שירותים משפטיים. עם זאת, במסגרת מימוש הזכויות, righty עשויה להסתייע בשירותיהם של עורכי דין.
- 
הגדרות 
 למונחים שלהלן תהיה המשמעות שלצידם אלא אם כן יתחייב אחרת מהקשר הדברים:
 "righty" - רייטי העצמת זכויות צרכנים בע"מ, ח.פ 517108387.
 "אתר" – www.righty.co.il
 "בדיקת הזכאות" - תהליך מקוון במסגרתו נבדקת זכאותם של הנוסעים להטבות מחברת תעופה, לרבות האם נסיבות המקרה עומדות בתנאי הסף של righty.
 "דרישת הטבות כשירה" – דרישת נוסעים להטבות מחברת תעופה בגין טיסה, אשר righty אישרה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ולאחר בדיקת הזכאות, כי היא עשויה להיות תקפה.
 "המרה לש"ח" - המרת מט"ח לש"ח לפי שער החליפין והתנאים הנהוגים בבנק שבו מתנהל חשבונה של righty במועד ההמרה.
 "הוצאות מיצוי הזכויות" – כל ההוצאות שהוצאו על ידי righty במסגרת מיצוי הזכויות, לרבות, אך לא רק, הוצאות אדמיניסטיביות ותפעוליות, שכ"ט עו"ד, אגרות משפט, שכר עדים, תרגום, והוצאות גבייה.
 "הוצאות משפט" – שכ"ט עו"ד והוצאות אשר ייפסקו על ידי בית המשפט במסגרת תביעה משפטית.
 "הטבות" –
 (1) שיפוי כספי בגין שירותי סיוע כהגדרתם בסעיף 3(א)(1) לחוק שירותי תעופה.
 (2) פיצוי כספי כהגדרתו בסעיף 3(א)(4) לחוק שירותי תעופה ופיצויים לדוגמה כהגדרתם בסעיף 11 לחוק שירותי תעופה.
 יובהר, כי ההטבות על פי התנאים אינן כוללות:
 (1) השבת התמורה בסכום ששולם בעד כרטיס טיסה, כמפורט בסעיף 3(א)(2) לחוק שירותי תעופה, וכרטיס טיסה חלופי, כמפורט בסעיף 3(א)(3) לחוק שירותי תעופה.
 (2) הוצאות משפט
 "הסכם ההמחאה" – הסכם בפורמט דיגיטלי המקושר לאתר, לפיו הנוסעים ו righty מסכימים כי מלוא זכויותיהם של הנוסעים להטבות מחברת התעופה בגין הטיסה, אשר טרם נתבעו ונתקבלו בידיהם, יומחו ל righty, והכל בכפוף לתנאי הסכם ההמחאה.
 "חברת תעופה" - מפעיל כלי טיס לשם הובלת נוסעים וכבודתם, בתמורה, וכן אדם השוכר קיבולת בכלי טיס, כולה או חלקה, להובלת נוסעים וכבודתם, לצורך מכירתה לאחרים.
 "חוק שירותי תעופה" - חוק שירותי תעופה (פיצוי וסיוע בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה), תשע"ב - 2012.
 "חשבון" – חשבון בנק ישראלי שפרטיו יימסרו על ידי הנוסע, ואליו תועבר התמורה הכספית.
 "חתימה" - חתימה שנחתמה על ידי הנוסע באופן מקוון באתר, ומהווה חתימה קבילה לכל דבר ועניין. במידה ואין באפשרות הנוסע לחתום באופן מקוון, ייתכן שייתבקש לחתימה בכתב ידו או חתימה סרוקה אשר אף הן תיחשבנה כחתימות קבילות לכל דבר ועניין.
 "טיסה" – טיסה אשר עבורה הנפיקה חברת תעופה כרטיס טיסה לנוסעים, והנוסעים סבורים שמתקיימת בגינה עילה מזכה כמשמעותה בחוק שירותי תעופה לרבות טיסה שבוטלה, טיסה שהמריאה שלא במועד וסירובה של חברת התעופה להטיס את הנוסעים בטיסה.
 "כרטיס טיסה" - אישור של חברת התעופה בדבר התחייבות להטיס את הנוסעים בטיסה.
 "כרטיס עלייה למטוס" (boarding pass) – אישור של חברת התעופה המונפק בסוף תהליך הבידוק לטיסה (check-in), ומעניק לנוסעים את הזכות לעלות לטיסה.
 "נוסע" – יחיד האוחז בכרטיס טיסה ועשוי להיות זכאי להטבות מחברת תעופה בגין טיסה, אשר אישר את התנאים באתר, וחתם על הסכם ההמחאה.
 "נוסע נוסף" - יחיד נוסף הכלול באישור ההזמנה של הנוסע מחברת התעופה, ואשר נכלל על ידי הנוסע בתיק הפיצוי, כגון בן משפחה או חבר.
 "נוסעים" - הנוסע וכל נוסע נוסף.
 "מידע יישומי" - מידע בנוגע לטיסות, חברות תעופה, נמלי תעופה, זכויות נוסעי חברות תעופה וכיו"ב. המידע עשוי להיות עבור טיסה או מידע כללי. המידע יימסר באמצעות תקשורת דיגיטלית לרבות מסרונים, הודעות ווטסאפ, הודעות דוא"ל והאתר.
 "מיצוי הזכויות" - התהליך במסגרתו righty, בעצמה ו/או באמצעות צדדים שלישיים, פועלת לקבל מחברת התעופה את ההטבות. תהליך זה עשוי לכלול, בין השאר, הגשת תביעה משפטית.
 "עו"ד" - כל עורך דין הפועל מטעמה של righty לצורך מיצוי הזכויות.
 "עמלות בנקאיות" - עמלות בנקאיות בהן תחויב righty במסגרת המרה לש"ח ו/או קבלת תשלום בגין הטבות מחברת התעופה ו/או במסגרת תשלום התמורה הכספית לחשבון.
 "תביעה משפטית" – הגשת תביעה לבית המשפט המוסמך כנגד חברת תעופה בגין דרישת הטבות כשירה.
 "תיק פיצוי" - תיק דיגיטלי במערכותיה של righty לצורך ניהול תהליך מיצוי הזכויות.
 "תמורה כספית" – שבעים אחוז (70%) מסכום ההטבות שהתקבלו בפועל בידי righty מחברת התעופה בניכוי עמלות בנקאיות.
- 
המידע היישומי ובדיקת הזכאות 
 3.1. בכפוף לקבלת התנאים על ידי הנוסעים, righty תאפשר להם גישה למידע היישומי ולבדיקת הזכאות. righty תקבע, על פי שיקול דעתה הבלעדי, האם יש לנוסעים דרישת הטבות כשירה, אם לאו.
 3.2. במידה ו righty תקבע שלנוסעים יש דרישת הטבות כשירה, הנוסע יתבקש לחתום בשם הנוסעים על הסכם ההמחאה.
 3.3. מתן הגישה למידע היישומי ו/או לבדיקת הזכאות לא תהווה הצעה מחייבת של righty לנוסעים.
- 
מיצוי הזכויות 
 4.1. על הנוסעים למלא אחר התנאים שלהלן:
 4.1.1. לאשר בחתימה על הסכם ההמחאה את האמור להלן:
 4.1.1.1. הנוסעים מסכימים להמחות ל righty את מלוא זכויותיהם להטבות. המחאת הזכויות להטבות היא שלמה, מלאה ומוחלטת ו righty תנהג בהן כמנהג בעלים על כל המשתמע מכך.
 4.1.1.2. הנוסעים, מתחייבים שלא למצות את זכויותיהם להטבות בגין הטיסה מול חברת התעופה באמצעים אחרים, ישירות או באמצעות צדדים שלישיים, וכי אין מחלוקת משפטית תלויה ועומדת או צפויה במישרין או בעקיפין בין הנוסעים לבין חברת התעופה בגין הטיסה.
 4.1.2. להעלות לאתר את כרטיס הטיסה ו/או את כרטיס העלייה למטוס ו/או את הזמנת הטיסה מחברת התעופה.
 4.2. לאחר מילוי התנאים המפורטים בס"ק 4.1 לעיל, righty תאשר לנוסע בכתב, באמצעות דואר אלקטרוני או אמצעי תקשורת אחר, כי תחל במיצוי הזכויות. righty רשאית להחליט בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי אם לבקש מידע נוסף מהנוסעים טרם תחילת מיצוי הזכויות.
 4.3. לאחר חתימת הנוסע על הסכם ההמחאה הנוסעים אינם רשאים:
 4.3.1. לפעול בעצמם על מנת למצות את זכויותיהם להטבות בגין הטיסה.
 4.3.2. להמחות את זכויותיהם להטבות בגין הטיסה לכל גורם אחר.
 4.3.3. להורות או לאשר לגורם אחר לפעול בשמם בנוגע לזכויותיהם להטבות בגין הטיסה.
 4.4. לאחר החתימה על הסכם ההמחאה, על הנוסעים לחדול כל מו"מ עם חברת התעופה בקשר לזכויותיהם להטבות בגין הטיסה, ולהפנות כל תקשורת שיש להם עם חברת התעופה בנוגע לזכויות אלה ל righty.
 4.5. במידה והנוסע פועל גם בשמו של נוסע נוסף, עליו לקבל את הסכמתו לכך, וככל שיידרש על ידי righty להציג ראיות לכך. עבור נוסע נוסף שהוא קטין, על הנוסע לקבל את הסכמתו של האופוטרופוס החוקי של הקטין לפעול מטעמו.
 4.6. על הנוסעים למסור לrighty את כל המידע הנדרש לצורך מיצוי הזכויות, והנוסעים מתחייבים שהמידע נכון, מלא ואמיתי.
 4.7. righty עשויה לבקש מהנוסעים למסור מידע נוסף כגון:
 4.7.1. שמות הנוסעים, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון, מהות השיבוש בטיסה (עיכוב, ביטול, סירוב להטיס, וכיו"ב), משך העיכוב, שם חברת התעופה, מספר הטיסה, תאריך הטיסה, נמל המוצא, נמל היעד ותיאור האירוע.
 4.7.2. טפסים או מסמכים נוספים שניתן לשלוח righty באופן דיגיטלי או בדואר.
 4.7.3. בכפוף לדרישת חברת התעופה, מס' תעודת זהות ו/או מס' דרכון ו/או העתק צילומי של הדרכון.
 4.8. סירובם של הנוסעים למסור מידע כאמור ל righty, עלול לפגוע ביכולתה של righty להוציא לפועל את מיצוי הזכויות.
 4.9. לאחר חתימת הנוסע על הסכם ההמחאה, righty תשלח לחברת התעופה דרישה לקבלת הטבות, ותנהל את מלוא מיצוי הזכויות מול חברת התעופה על פי שיקול דעתה הבלעדי ("דרישה").
 4.10. righty עשויה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להגיש תביעה משפטית כנגד חברת התעופה במידה וזו לא תיעתר לדרישה.
 4.11. הנוסעים נותנים את הסכמתם לכך שבמסגרת תביעה משפטית, righty תעניק לעו"ד גישה לכל הנתונים והמידע שנמסרו על ידם ל righty.
 4.12. במידה ויידרשו נתונים ו/או מידע ו/או מסמכים נוספים אחרים על מנת לתמוך בתביעה המשפטית, הנוסעים מתחייבים למסור אותם ל righty ו/או לעו"ד.
 4.13. righty תישא בכל הוצאות מיצוי הזכויות, לרבות תביעה משפטית, וזאת ללא תלות כלשהי בתוצאותיהם.
 4.15. righty על פי שיקול דעתה הבלעדי, רשאית להציע לחברת התעופה או לקבל ממנה הצעת פשרה ספציפית או קולקטיבית עבור ההטבות, והנוסעים מסכימים ומאשרים כי לא תהיה להם כל טענה בגין כך.
 4.16. ל righty מלוא שיקול הדעת האם לחדול את תהליך מיצוי הזכויות בכל שלב ו/או האם להגיש תביעה משפטית, ו/או האם לנהלה עד לקבלת פסק דין חלוט או להפסיקה בכל שלב לפני כן.
 4.17. ככל שהתביעה המשפטית תישען, בין היתר, על נסיבות ו/או מסמכים הידועים אך ורק לנוסעים, ל righty שמורה הזכות לזמנם למתן עדות בבית המשפט. ככל ש righty תבחר לזמן את הנוסעים לעדות מטעמה בבית המשפט, הרי שהם מוותרים בזאת מראש על כל תשלום ו/או שכר ו/או החזר הוצאות בגין עדותם.
- 
התמורה הכספית 
 5.1. התמורה הכספית עשויה להשתנות מעת לעת לפי שיקול דעתה הבלעדי של righty, והתמורה הכספית המחייבת היא זו שהייתה בתוקף במועד חתימת הנוסע על הסכם ההמחאה.
 5.2. ככל שחברת התעופה תעביר את ההטבות או כל סכום אחר שנפסק ישירות לנוסעים, על הנוסעים:
 5.2.1. להודיע על כך ל righty ללא דיחוי.
 5.2.2. להשיב ל righty שלושים אחוז (30%) מהסכום שהתקבל בידיהם בגין ההטבות, ואת מלוא הוצאות המשפט שנפסקו (100%), אם וככל שנפסקו.
 תשלום התמורה הכספית לנוסעים
 5.3. ככל שחברת התעופה תשלם ל righty את ההטבות בגין דרישת הטבות כשירה שלא מכוח החלטה שיפוטית, יבוצע תשלום התמורה הכספית לנוסעים באופן שלהלן:
 5.3.1. righty תפנה לנוסע על מנת לקבל ממנו את פרטי החשבון.
 5.3.2. ככל שההטבות ייתקבלו מחברת התעופה במט"ח, לנוסע תינתן האפשרות לבחור בין המרה לש"ח של התמורה הכספית לבין קבלתה במטבע המקורי.
 5.3.3. התמורה הכספית תשולם על ידי righty ישירות לחשבון.
 5.4. ככל שחברת התעופה תשלם ל righty את ההטבות בגין דרישת הטבות כשירה מכוח החלטה שיפוטית, יבוצע תשלום התמורה הכספית לנוסעים באופן שלהלן:
 5.4.1. לאחר שההחלטה השיפוטית תהפוך לחלוטה, righty תפנה לנוסע על מנת לקבל ממנו את פרטי החשבון.
 5.4.2. התמורה הכספית תשולם על ידי righty ישירות לחשבון.
 5.5. righty לא תישא באחריות לכל טעות של הנוסע בפרטי החשבון, שגרמה להעברת התשלום למוטב שגוי.
 5.6. הנוסעים לא יהיו זכאים לריבית והצמדה בגין התמורה הכספית עבור פרק הזמן שחלף ממועד קבלת התשלום מחברת התעופה ועד התשלום בפועל לחשבון.
 5.7. righty לא תישא בכל באחריות כלפי הנוסעים, במידה ונמנע ממנה לשלם את התמורה הכספית בשל אירוע שאינו בשליטתה לרבות, כוח עליון, אסון טבע, מלחמה, מהומות, נזק בזדון, או על פי כל דין.
- 
ביטול הסכם ההמחאה 
 ביטול על ידי הנוסעים
 6.1. הנוסעים רשאים לבטל את הסכם ההמחאה, בתוך ארבעה עשר ימים מיום חתימתם עליו, ובתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למשלוח הדרישה.
 6.2. את הודעת הביטול על הנוסעים לשלוח ל righty בכתב באמצעות דוא"ל או בדואר רשום כמפורט להלן:
 דוא"ל – info@righty.co.il
 דואר רשום – רייטי העצמת זכויות צרכנים בע"מ, אצל עו"ד גל קורוליק, יגאל אלון 155, תל אביב-יפו 6744363
 ביטול על ידי righty
 6.3. righty רשאית לבטל את הסכם ההמחאה בהודעת דוא"ל לנוסע, ובכפוף לאחד מהתנאים שלהלן:
 6.3.1. righty על פי שיקול דעתה הבלעדי הגיעה למסקנה שהנוסעים אינם זכאים להטבות.
6.3.2. הנוסעים הפרו את התנאים ו/או את הסכם ההמחאה.
6.4. במידה והסכם ההמחאה יבוטל על ידי righty יחולו התנאים שלהלן:
6.4.1. במידה וייתקבלו בידיה של righty הטבות, היא תשלם לנוסעים את התמורה הכספית.
6.4.2. במידה והוגשה תביעה משפטית, righty תמשוך את התביעה מבית המשפט טרם ההכרעה בה, ותישא במלוא ההוצאות הכרוכות בכך.
6.4.3. במקרה של ביטול הסכם ההמחאה על ידי righty עקב הפרת התנאים ו/אן הסכם ההמחאה על ידי הנוסעים, הנוסעים ישלמו ל righty בנוסף לכל סעד אחר על פי דין, סך של 447 ש"ח כפיצוי מוסכם.
7. שמירה על מידע
7.1. כל הנתונים האישיים שנאספים במסגרת השימוש באתר וההתקשרות בין הנוסעים ל righty כפופים למדיניות הפרטיות כמפורט באתר.
8. שירותי צד שלישי
8.1. השימוש באתר עשוי לכלול קישורים לאתרי אינטרנט של צדדים שלישיים או ממשקים להזמנת שירותים דרך צדדים שלישיים. יובהר, כי ל righty אין כל שליטה על השירותים האמורים. למרות שהשירותים עשויים לספק מידע או גישה לצדדים שלישיים ולהקל על השימוש באותם צדדים שלישיים, שירותים אלה אינם מהווים חסות, השתייכות או תמיכה בספקי צד שלישי אלה.
8.2. הנוסעים מאשרים, כי יהיו כפופים למדיניות השימוש ולתנאים ולהגבלות של צדדים שלישיים אלה.
8.3. הנוסעים מאשרים, כי righty אינה צד להסכמים עם צדדים שלישיים ואינה אחראית לפעילותם.
9. הגבלת אחריות
9.1. righty עושה שימוש במקורות מידע שונים לצורך פעילותה. המידע מסופק "כמות שהוא" (as is) וללא אחריות לדיוק המידע. righty אינה מתחייבת שמיצוי הזכויות יניב הטבות ותמורה כספית, והתקשרות הנוסעים עם righty ו/או השימוש באתר הוא על אחריות הנוסעים בלבד.
9.2. righty לא תישא בכל אחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, לרבות אובדן רווחים, מוניטין או נזק אחר הנובע מההתקשרות עם הנוסעים ו/או שימושם באתר.
10. גרסאות ושינויים
10.1. righty רשאית לשנות את התנאים מעת לעת. התנאים החלים הם אלו שהיו בתוקף במועד חתימת הנוסע על הסכם ההמחאה. הגרסה האחרונה של התנאים זמינה באתר. לקבלת גרסת התנאים החלה על התקשרותם עם righty, הנוסעים נדרשים לפנות ל righty באמצעות דוא"ל לכתובת info@righty.co.il.
11. דין חל וסמכות שיפוט
11.1. התנאים על זכויותיהם וחובותיהם של הצדדים, יידונו ויפורשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל. סמכות השיפוט הבלעדית בקשר עם התנאים, לרבות פרשנותם, מוקנית לבתי המשפט בעיר תל אביב-יפו.
12. כללי
12.1. כתובתה של righty היא כמפורט בס"ק 6.2 לעיל, וכתובת הנוסעים היא כפי שמסר הנוסע במסגרת התהליך המקוון של פתיחת תיק הפיצוי. כל הודעה שתישלח על ידי אחד הצדדים למשנהו תישלח בכתב לכתובות האמורות, ובאמצעות:
- דואר רשום, או
- מסירה ביד - במקרה זה, תיחשב ההודעה כאילו נמסרה בעת המסירה בפועל, או
- דואר אלקטרוני - בתנאי שנשלח בשעות העבודה הרגילות של יום עסקים
12.2. כל ויתור, הנחה, דחיית ביצוע, מתן ארכה, הימנעות מעמידה על תנאי או אי-מימוש זכות על פי התנאים לא ייחשבו כוויתור על זכות כלשהי ולא ימנעו מאותו צד לממש את זכויותיו בעתיד, אלא אם כן נעשו במפורש ובכתב.
12.3. אם ייקבע כי סעיף מהסעיפים בתנאים, או יישומו, אינו חוקי, בטל או בלתי ניתן לאכיפה על ידי בית משפט מוסמך, יתר התנאים יישארו בתוקפם המלא. במקרה כזה, יפורש הסעיף באופן שיאפשר הגשמה מקסימלית של כוונת הצדדים, בהתאם להוראות כל דין. הצדדים מסכימים כי במקרה של סעיף בטל או בלתי ניתן לאכיפה, יוחלף הסעיף בסעיף תקף שיבטא, ככל האפשר, את מטרותיו הכלכליות והעסקיות המקוריות של אותו סעיף.
12.4. האמור בלשון זכר - אף לשון נקבה במשמע, וכן להפך. האמור בלשון יחיד - אף לשון רבים במשמע, וכן להיפך.
12.5. הנוסעים אינם רשאים להעביר, להמחות או להסב את זכויותיהם או חובותיהם על פי התנאים לצד שלישי ללא קבלת אישורה מראש ובכתב של righty .righty רשאית להעביר, להמחות או להסב את זכויותיה וחובותיה על פי התנאים ו/או הסכם ההמחאה ללא צורך בקבלת הסכמת הנוסעים.
12.6. התנאים, מדיניות הפרטיות והסכם ההמחאה, מכילים את מלוא ההבנות וההסכמות בין righty  לנוסעים. מסמכים אלה מבטלים כל הסכמה, מצג, התחייבות או הצהרה קודמים’ בין אם בעל פה ובין אם בכתב, שניתנו או הוסכמו בין הצדדים לפני כן.
13. הוראת שעה "מבצע עם כלביא"
13.1 על אף האמור בסעיף 2 לעיל, עבור טיסה אשר נועדה לנחות בישראל במועדים 13-17/06/25, ובוטלה על ידי חברת התעופה עקב מבצע "עם כלביא", תעמוד התמורה הכספית על 100% מסכום ההטבות שייתקבלו בפועל בידי righty מחברת התעופה בניכוי עמלות בנקאיות. במידה וההטבות בגין הטיסה האמורה ייתקבלו במסגרת תביעה משפטית (בין אם מכוח פסק דין ובין אם מכוח הסדר מחוץ לכותלי בית המשפט), תעמוד התמורה הכספית על 70% מסכום ההטבות שהתקבלו בפועל בידי righty מחברת התעופה בניכוי עמלות בנקאיות.
13.2. מיצוי הזכויות עבור נוסעים אשר טיסתם בוטלה בשל מבצע "עם כלביא" כולל אך ורק את זכותם של הנוסעים לשיפוי כספי בגין שירותי סיוע כהגדרתם בסעיף 3(א)(1) לחוק שירותי תעופה. למען הסר ספק, מיצוי הזכויות אינו כולל כל זכות אחרת העשויה לעמוד לזכותם של הנוסעים בגין ביטול הטיסה לרבות החזר כספי עבור כרטיסי הטיסה. ככל שהנוסעים מעוניינים למצות את הזכויות אשר אינן כלולות במיצוי הזכויות, הרי שעליהם לעשות זאת בעצמם ועל חשבונם.
13.3. מיצוי הזכויות כולל שירותי סיוע שצרכו הנוסעים בפועל במועדים 13-23/06/25 בלבד. ככל שהנוסעים נדרשו לצרוך שירותי סיוע לתקופה נוספת, הרי שמיצוי הזכויות לא יכלול את התקופה הנוספת.
13.4. מיצוי הזכויות מותנה בהעלאת קבלות עבור שירותי הסיוע שצרכו הנוסעים בפעול, לאתר האינטרנט ובהתאם להנחיות הרלוונטיות.
13.5. ככל שזכויותיהם של הנוסעים לשירותי סיוע תצומצם על פי דין, הרי שהיקף מיצוי הזכויות יצומצם בהתאם.
v.5 ספטמבר 2025
